REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Warszawa] Prawie 3,5 miliona klientów w ciągu 3,5 miesiąca Galerii Północnejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Prawie 3,5 miliona klientów w ciągu 3,5 miesiąca Galerii Północnej
Wraz z końcem 2017 roku Galeria Północna z sukcesem zamknęła pierwszy kwartał swojej działalności. P...
Outlet Park Szczecin wzmacnia segment modowy o kolejne marki premiumartykuł
Pokaż artykuł
Outlet Park Szczecin wzmacnia segment modowy o kolejne marki premium
Zarządzany przez EPP szczeciński Outlet Park to jedyny obiekt w regionie, w którym klienci znajdą rozbudowaną ofertę marek premium w atrakcyjnych cenach. W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, szukających okazji cenowych park handlowy uzupełnia swój modowy asortyment o dwa nowe sklepy. Do grona najemców dołączyli CHANGE Lingerie oraz Borgio, którzy zajęli łączną powierzchnię niemal 230 mkw.
[Poznań] KAMIENICA POD SOWĄinwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] KAMIENICA POD SOWĄ
Poznań, Wilda
Grupa TERG S.A., właściciel Media Expert, zapowiada dużo nowych inwestycji w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Grupa TERG S.A., właściciel Media Expert, zapowiada dużo nowych inwestycji w Polsce
Obiekty o łącznej powierzchni 72 tys. mkw. w ciągu dwóch lat odda do użytkowania Grupa TERG S.A., właściciel Media Expert. Ambitne plany spółki wyraźnie wskazują na dywersyfikację portfela obiektów, w których mieszczą się obecnie sklepy Media Expert oraz rosnący w nich udział parków handlowych Aurapark i mniejszych obiektów wolnostojących w lokalizacjach o wysokim potencjale sprzedaży. W części inwestycji trwa proces komercjalizacji, w innych dopinania szczegółów przed inauguracją sprzedaży, szczególnie, że kalendarz oddawania przez spółkę nowych nieruchomości w tym roku jest bardzo napięty.
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsce
Kolejna wielka, światowa marka odzieżowa zadebiutuje w Polsce. Tym razem jest to japońska marka odzieżowa UNIQLO, zakwalifikowana przez Brand Finance jako 10. najcenniejszy brand modowy na świecie w 2022 roku.
[Wrocław] Wrocławskie kooperatywy mieszkaniowe (Nowe Żerniki)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Wrocławskie kooperatywy mieszkaniowe (Nowe Żerniki)
Wrocław, Fabryczna
[Lublin] Liczy się nie tylko mieszkanie, ale i okolicaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Liczy się nie tylko mieszkanie, ale i okolica
Coraz więcej osób kupujących nowe mieszkanie zwraca uwagę nie tylko na jego metraż i cenę, ale także...
[Warszawa] Przedszkole i żłobek w Royal Wilanówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Przedszkole i żłobek w Royal Wilanów
Wielofunkcyjny biurowiec Royal Wilanów przy ulicy Klimczaka 1 staje się jeszcze bardziej przyjazny d...
[śląskie] Skałka zgodnie z harmonogramemartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Skałka zgodnie z harmonogramem
70% powierzchni Skałki jest już przedmiotem zaawansowanych negocjacji. Projekt budowy centrum handlo...
[Poznań] Ósmy budynek na Reduta Nowe Podolany w Poznaniu w budowieartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Ósmy budynek na Reduta Nowe Podolany w Poznaniu w budowie
Przy ulicy Jasielskiej na poznańskich Podolanach trwają prace związane z 8. budynkiem osiedla Reduta...
Niemiecka sieć Woolworth na koniec 2023 roku chce mieć ok. 10 sklepów w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć Woolworth na koniec 2023 roku chce mieć ok. 10 sklepów w Polsce
Woolworth to niemiecka sieć dyskontów i domów towarowych, która od maja będzie obecna w Polsce. Pierwszy sklep pod szyldem Woolworth zostanie otwarty w Krakowie w parku handlowym Atut Galicyjska. Planuje na koniec 2023 r. otworzyć łącznie ok. 10 sklepów w Polsce.
[Wrocław] Osiedle "Apartamenty Maślice"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Osiedle "Apartamenty Maślice"
Wrocław, Fabryczna, Porajowska
firma
Pokaż firmę
Car Net Polska
Kalisz, Podmiejska 32
[Poznań] Wechta, Elizy Orzeszkowejinwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Wechta, Elizy Orzeszkowej
Poznań, Grunwald
W Tarnobrzegu powstanie nowy, duży obiekt handlowy [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Tarnobrzegu powstanie nowy, duży obiekt handlowy [WIZUALIZACJE]
W województwie podkarpackim, w liczącym ponad 44 tysiące mieszkańców powstanie nowy, duży obiekt handlowy. Inwestorem Pasażu Dominikańskiego, który powstaje w centrum miasta, jest firma Wo-Kar Inwestycje, a generalnym wykonawcą – Strabag. Otwarcie obiektu zostało zaplanowane na listopad 2025 roku.
Włoskie brandy z grupy Calzedonia debiutują w centrum handlowym Wroclaviaartykuł
Pokaż artykuł
Włoskie brandy z grupy Calzedonia debiutują w centrum handlowym Wroclavia
Dwie nowe marki wśród najemców Wroclavii – pierwszy we Wrocławiu sklep Intimissimi Uomo i butik Tezenis otworzyły się dla klientów na początku października. To brandy należące do włoskiej grupy Calzedonia, która jest już obecna w centrum z innymi konceptami. Otwarcie nowych salonów poszerzy ofertę odzieżową Wroclavii skierowaną do mężczyzn i młodzieży.
Górnośląski Akcelerator Przedsiębiorczości Rynkowejinwestycja
Pokaż inwestycję
Górnośląski Akcelerator Przedsiębiorczości Rynkowej
Gliwice, Wincentego Pola 16
Walter Herz kupił w Polsce działki pod nowe inwestycje. Są położone w pobliżu głównych dróg krajowychartykuł
Pokaż artykuł
Walter Herz kupił w Polsce działki pod nowe inwestycje. Są położone w pobliżu głównych dróg krajowych
Firma Walter Herz rozbudowuje zakres usług doradczych i poszerza działalność o nową linię biznesową – Walter Herz Invest. Podmiot odpowiedzialny jest za zakup i zabezpieczanie nieruchomości i gruntów pod budowę projektów deweloperskich z sektora handlowego i magazynowego oraz mieszkaniowego.
Rynek biurowy w Polsce w III kw. 2024 r. – stabilność, wzrost regionalny i nowe trendy [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek biurowy w Polsce w III kw. 2024 r. – stabilność, wzrost regionalny i nowe trendy [RAPORT]
Grupa REDD opublikowała raport podsumowujący stan rynku powierzchni biurowych w trzecim kwartale 2024 roku. Analizie poddane zostały nieruchomości zlokalizowane w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach, Łodzi i Poznaniu.
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
REKLAMA